daily meals on Sat. 16 Jan. 2016

pork cutlet LifeStying by edochiana

この冬が来てから、甘いものを食べ続けていた。
コーヒータイムの魅力を再発見したことも影響したかな。
体が何だか甘ったるい感じがしていて、体にボツボツが出できて治りにくい…

お正月休み明け、甘いものは多くても一日一個にしてみたら、体がすっきりしてきた。
数字にも小さな変化が表れた。
今は減量に注力してはいないけど、観察は続けている
体の感じと数字への現れは、オモシロいように対応する。

そう、たまには揚げ物も食べようか。
食べるとしても、「おいしいな」と感じるとんかつは小さめの1枚、多くても1枚半。
これが私のおいしい量。

My body told I’d continuously taken sweets since the beginning of this winter, I felt cloudy.
I reduced sweets after the new year holidays, one piece per day at most.
These 2 or 3 days I feel the body light, actually the weight & body fat is a little bit less.
The change is small but I feel much better.

Sometimes deep-fried food is good but my portion is small one & a half piece of pork cutlet even when I want.

breakfast LifeStying by edochiana
breakfast on Sat. 16 Jan. 2016
breakfast:
my daily companions,
graham bread グラハム粉入りパン

lunch:

lunch LifeStying by edochiana
lunch on Sat. 16 Jan. 2016


swimming LifeStying by edochiana swimming: 40 minutes, stretching: 5 minutes, water walking: 10 minutes

dinner:
salad with Nora‘s fresh spinach, radish leaves, carrot & sliced onion
のらのほうれん草、カブの葉、にんじんとオニオンスライスのサラダ,
pork cutlet 豚ロースかつ,
boiled soy beans dressed aceto balsamico, バルサミコ酢をふったたゆで大豆,
red wine

dinner LifeStying by edochiana
dinner on Sat. 16 Jan. 2016

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPin on PinterestShare on Google+Email this to someone